Ben jij er ook zo zat van dat het werk nooit klaar is en dat je achter de feiten aanloopt?

Heb jij last van een overvolle inbox, teveel taken en projecten, een planning die wringt en geen tijd voor de werkelijk belangrijke zaken met alle nare gevolgen van dien? Of ben jij best goed georganiseerd, maar benieuwd of jij je werk nóg slimmer kunt organiseren? We pakken het aan in de Samen aan de Slag Maand! (Kickoff-sessie is op 16 april)
ja, ik doe mee

Samen aan de Slag Maand

Waarschijnlijk laat jij (onbewust) uren door je vingers glippen door o.a. gebrek aan focus en overzicht, reactief te werken vanuit je email, onrust over alle 'losse eindjes' die door je hoofd spoken en te druk bezig zijn met het hooghouden van de verkeerde ballen.

Maak de keuze om hier afscheid van te nemen en de regie over jouw werkdag terug te pakken. Ervaar weer rust in je hoofd, word betrouwbaar, lekker productief en creëer ruimte voor belangrijke (privé)zaken. De inzet van mijn methode gaat jou wel 20 uren tijdwinst per maand opleveren. Maar het is veel meer dan tijdbesparing.

Hoe zou het voor je zijn als je profiteert van:
 Een overzichtelijke agenda, een opgeruimde (digitale) werkplek, dagelijks je inbox leeg, een helder hoofd, rust in lijf en leden. Werk komt op tijd af, geen irritaties en frustraties. Je slaapt lekker en staat opgewekt weer op. Je werkt efficiënt, er is geen gestress en geklaag. (Ook niet van je partner, omdat de laptop 's avonds weer open moet...).  

Wat je wel hebt is succes. Een plezierige samenwerking met collega’s en klanten. Je zaken komen voor elkaar. Afspraak is afspraak. Je staat voor kwaliteit, betrouwbaarheid en optimalisatie en vindt het leuk om uit te zoeken hoe dingen simpeler, beter en sneller kunnen. 

Ontdek de winst van slim plannen en organiseren in de Samen aan de Slag Maand!

Gebrek aan overzicht, het onrustige gevoel en de angst om zaken te vergeten zijn vanaf dan verleden tijd. Je hoeft niets meer te onthouden, maar gaat ook niets meer vergeten. En je leert je productiviteit te verhogen en tijd vrij te maken voor zaken die voor jou en jouw organisatie belangrijk zijn.

Lijkt je dat wat? Het is dichterbij dan je denkt!

Ja, ik doe mee
BEKIJK DE TRAININGEN

Maak een nieuwe start met een schone lei!

In dit programma wordt jouw (digitale) werkplek, werkwijze en werkplanning geoptimaliseerd.
Je leert efficiënt en effectief (samen)werken. Met veel aandacht voor het inrichten en leren organiseren met MS Outlook.

Na het volgen van deze training laat jij je niet meer leiden door de stroom aan e-mail dat de hele dag binnenkomt. Deze stroom leer je razendsnel af te handelen, waardoor je jouw beschikbare tijd kan besteden aan jouw medewerkers en belangrijke kerntaken.

Ik leer jou krachtige keuzes maken, je productiviteit te verhogen door jouw werk slimmer te plannen en te organiseren en met meer focus vanuit doelen te werken.

En ik geef jou de tools in handen om het '0-punt' te bereiken. Dat is het moment waarop werkelijk alles binnen de werkplek is doorlopen en over alles een beslissing is genomen. Alle ruis op de lijn is weg georganiseerd.
Alle taken staan ingepland en de in-box is leeg. Er is een compleet overzicht van alles wat speelt. Dat geeft een fantastisch opgeruimd gevoel. Jij hebt weer de regie en de touwtjes in handen en tijd voor de zaken die voor jou en jouw organisatie belangrijk zijn.

De training zit vol direct toepasbare tips én inzichten. Tijdens de training gebruik je jouw eigen Windows PC/ laptop en ga je actief aan de slag in je MS Outlook. Je ontdekt allerlei krachtige mogelijkheden / praktijkvoorbeelden die voor jou van toepassing zijn. Je sluit de training af met een optimaal ingerichte Outlookomgeving. Een systeem wat staat, waar je alles in plant en die alles voor je onthoudt.

Uit ervaring blijkt dat de training zich heel snel weer terugverdient. Vele uren tijdbesparingminder foutenminder faalkosten en tijd voor belangrijke (privé)zaken! 

Wat zit er concreet in dit programma?

Je ontvangt de onlinetraining Timemanagement en organiseren met Outlook t.w.v. €247,- en het aanvullende borgingsprogramma t.w.v. €147,- Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je binnen 5 minuten een e-mail met alle informatie over dit programma. Hieronder volgen de extra bonussen:

  • 16 april 13.15 uur uur vindt de kick-off bijeenkomst plaats via Teams. In deze timemanagementtraining gaan we de allergrootste tijdlekken aanpakken en je hebt de eerste uren tijdwinst te pakken. Aansluitend plannen we de 1e coworking-sessie.
  • 3  Coworking-sessies via Teams. Tijdens deze sessies gaan we samen aan de slag en profiteren we van de energie van het samen doen. Iedereen gaat gedurende deze sessies m.b.v. de lessen/schermopnames uit de online training alle instellingen van A tot Z in de eigen Outlookomgeving goed zetten. We starten samen, komen tussendoor bij elkaar en sluiten samen af. Ik ben voortdurend op de achtergrond aanwezig om indien nodig te helpen en vragen te beantwoorden. (Wil je liever in eigen tijd hiermee aan de slag, dan is dat natuurlijk helemaal oké)
  • Gedurende een  maand ben ik laagdrempelig benaderbaar voor jouw vragen via email
  • We werken er naar toe dat medio mei jouw systeem staat. Vervolgens regel ik  automatische toegang tot het 66 dagen borgingsprogramma voor je. Gedurende 66 dagen houd jij een lijntje met mij en zorgen we ervoor dat je alles wat je in mijn training hebt geleerd ook blijft toepassen en dat je er optimaal profijt van gaat ervaren. Daarnaast ontvang je nog meer praktische toepassingen en aanvullende tips. Ik reik je alles op een presenteerblaadje aan. Het pakket is inclusief een aanvullende Q&A-bijeenkomst via Teams voor de 'puntjes op de i' en maatwerkvragen.
  • Wil je nu alvast starten met de online training timemanagement en organiseren met Outlook? Dat mag ook en ik geef je vandaag nog toegang. Stuur me in dit geval een mail.

Overig:

  • Je ontvangt een zeer compleet instructieboek als naslagwerk en een certificaat na het voltooien van alle lessen.
  • Je houdt een jaar toegang tot de online programma's.

De investering is €394,- exlusief btw. Je betaalt dus alleen de online trainingen en je krijgt mij er gratis bij 😊 Deze actie komt mogelijk niet terug!

ja, ik doe mee

Dit is wat anderen over de online training zeggen

Philip Wolffers

Interim senior manager in technische en ICT bedrijven
Naast de tijdbesparing voelt het als "alles onder controle": erg prettig en relaxed!
In mijn opdracht als interim bedrijfsleider bij bouwbedrijf TBI heb ik de online training  (met aansluitend een uur persoonlijke coaching door Jetty) geregeld voor mijn team. Dit op aanraden van collega's die al eerder bij Jetty de klassikale training hadden gevolgd. De training heb ik zelf ook gedaan. De structuur zoals Jetty die aanreikt is echt heel veel beter dan wat ik mijzelf had aangeleerd. Ik ben nu veel beter georganiseerd, heb daadwerkelijk elke dag tenminste één moment dat mijn mailbox helemaal leeg is, hoef ik niet meer van alles terug te zoeken in mijn mail en zijn er geen open eindjes meer. Naast dat het mij daadwerkelijk tijd spaart voelt het meer als "alles onder controle": erg prettig en relaxed. Mijn teamleden hadden dezelfde ervaring en ik zie daar ook de resultaten van. Deze training is dus een aanrader! 

Welmoed Stollenga

Unithoofd financiële zaken Martini Ziekenhuis

De training heeft mij veel rust en overzicht gebracht!
Ik heb de online training gevolgd met een aanvullend programma 
Het heeft mij veel rust en overzicht gebracht. Het scheelt zoeken als je alle stukken direct bij de afspraak voegt in je agenda en de snelle stap ‘agenda item met bijlage’ is wat mij betreft een echte topper. Hoe vaak ik die al niet heb gebruikt in de korte periode dat ik het zo heb ingericht. Ook het opstarten met de agenda of takenlijst brengt aan het begin van de dag meer focus aan en voorkomt dat je direct vanuit je mailbox gaat werken. Verder geeft een lege mailbox mij enorm veel rust en ruimte om ook bezig te zijn met andere zaken. 
Verder is Jetty een prettige persoonlijkheid en to the point in haar gesprekken. Zij heeft mij met haar training geholpen met waardevolle tips om nog effectiever te kunnen werken.

Marie-Claire Blaauw

manager Treant Zorggroep

Ik dacht dat ik het allemaal wel wist. Ik wist nog niet de helft!
Samen met een groep collega's heb ik de training van Jetty gevolgd. Ik vond het zeer relevant en heb er veel van geleerd. Eerlijk gezegd dacht ik dat ik het allemaal wel wist. Ik wist nog niet de helft. Ik zou dit dus iedereen aanraden!

Het aanvullende borgingsprogramma is ook sterk, anders verwatert het weer en dat is nu niet het geval. Het is hierdoor een ingesleten werkwijze geworden. In de afsluitende Q&A bijeenkomst die voor de deelnemers wordt georganiseerd is er nog gelegenheid om vragen te stellen waar je in het borgingsprogramma tegenaan bent gelopen. 

Het is daarmee dus een heel compleet en 'af' programma. Aanrader!
27 jaren managementervaring
Professioneel coach
Professional organizer
Organiseren met Outlook expert

Ik stel me graag even voor

Ik ben Jetty Rozema en als trainer, coach en professional organizer is het mijn missie om managers te leren hoe ze met meer plezier en minder moeite het werk slim kunnen organiseren.

Noem mij maar gerust een ervaringsdeskundige. 27 jaren heb ik als leidinggevende in verschillende organisaties in de gezondheidszorg gewerkt. Het was voor mij ook vaak pittig om alle ballen in de lucht en de boel georganiseerd te houden. Voortdurend was ik bezig om uit te vinden hoe ik zaken slimmer kon organiseren. Na mijn opleiding tot professioneel coach en professional organizer dacht ik: 'Had ik dit alles maar eerder geweten'. Ik probeerde uit wat ik in deze opleidingen leerde en ik heb daar zoveel profijt gehad. Het werken met dit gemak, dát zou ik iedereen willen leren. De uren tijdwinst, dát zou ik iedereen gunnen. Het werd de start van mijn bedrijf 'Organiseer het Goed'.

Inmiddels heb ik duizenden mensen begeleid bij het winnen van tijd, kwaliteit en werkplezier. Hoe? Ik leer je efficiënt en effectief omgaan met je tijd, timemanagement dus. Je leert keuzes maken, prioriteren, plannen en organiseren. En voor dat plannen en organiseren ga je jouw MS Outlook omgeving optimaal inrichten en gebruiken. Dagelijks een lege inbox is daar een onderdeel van. Nog steeds sta ik er versteld van hoe je door het aanleren van eenvoudige methodieken en het doorvoeren van enkele veranderingen in je werkwijze en gedrag zo’n verschil kunt maken. Niet ingewikkeld, ik houd vooral van simpel. Grote kans dat ook jij, net als jouw voorgangers, zult zeggen: ‘dit programma had ik járen eerder moeten volgen!'

Meest gestelde vragen

Ik geef alvast antwoord op vragen die mogelijk in je op komen
Welke Outlookversie heb ik nodig?
De video’s zijn opgenomen met MS Outlook 365 Desktop Versie in een Windowsomgeving. Je kunt ook deelnemen met een oudere versie van MS Outlook. Nagenoeg alle organisaties werken met deze versies. Deze training is niet geschikt voor Outlook voor Mac of Webversies.
Ik heb nog nooit een online training gevolgd. Hoe gaat het in zijn werk?
Het is heel gemakkelijk. Je krijgt toegang tot de online leeromgeving. De training bestaat uit verschillende modules en lessen. Je klikt op een les en de video speelt af. Het zijn vooral schermopnames. Je kunt zo meeklikken in jouw eigen Outlookomgeving om alles goed in te stellen. Je hoeft echt geen verstand van technische zaken te hebben. Het wijst zich allemaal vanzelf. Bovendien ga ik het in de startbijeenkomst ook nog even goed uitleggen.
Krijg ik toegang toegang tot alle modules ineens of moet ik steeds wachten op het volgende deel?
Je krijgt direct toegang tot alle modules. Mijn ervaring is dat dit prettiger werkt omdat de ene cursist sneller wil en kan dan de andere. En zit je eenmaal in de flow, dan wil je graag doorgaan. Dat kan dus.
Wat is de gemiddelde tijdsinvestering?
Naast de kickoff-sessie adviseer ik ongeveer 4-6 uren te reserveren voor het volgen van de training, het uitvoeren van de opdrachten en het opruimen en inrichten van je Outlookomgeving. De werkelijke investering in tijd is uiteraard afhankelijk van de snelheid waarmee je keuzes kunt maken en de hoeveelheid achterstallig werk. Heb je al redelijk overzicht dan zal het écht veel sneller gaan. Heb je veel op te ruimen en is het allemaal nieuw voor je, plan dan indien nodig wat extra tijd, je verdient het gegarandeerd terug.
Tijdens de coworkingsessies kun je de hele training makkelijk afkrijgen.
Tijdens het 66 dagen borgingsprogramma zou ik iedere week een half uurtje reserveren. Vaak is dat niet eens nodig, omdat je de herhaling / aanvullende tips direct in jouw werk gaat toepassen.
Moet je bij de coworkingsessies aanwezig te zijn?
Nee hoor. Als je de training op andere tijdstippen wilt volgen is dat helemaal prima. Dit is trouwens ook de eerste keer dat ik dit zo organiseer. Mijn ervaring is wel dat het heel motiverend werkt. En je kunt direct van mijn hulp profiteren en je leert van de vragen van een ander. Bovendien is het ook heel fijn om te ervaren dat je niet de enige bent die iets lastig vindt o.i.d.. Op deze manier werk ik vaak samen met ondernemers en zo kwam ik op het idee om dit voor dit traject ook toe te voegen.
Ik heb de training Weg met Emailstress al gevolgd. Is het dan nog zinvol?
Jazeker! Dit is een perfect vervolg hierop. Je zult alleen wat sneller klaar zijn, omdat je de instellingen voor een snelle afhandeling van je email deels al goed hebt staan.
Ik twijfel of ik wel genoeg tijd heb om deze training te volgen
Heb je geen tijd of geen prioriteit? Hoeveel frustratie kost het je als je op deze voet door gaat? Ik nodig je van harte uit om mee te doen met dit programma. Zie het als tijd investeren om tijd te maken. 
Als je deze vraag stelt (deze komt van mijn businesscoach, toen ik haar deze vraag stelde 😊) → Check dan even je schermtijd van je telefoon… de tijd die je normaal besteed aan scrollen over social media enz., kun je beter besteden aan deze super nuttige cursus.
Wanneer start het borgingsprogramma?
Deze start medio mei. We werken er dus naar toe dat alles dan is opgeruimd, goed is ingericht en het systeem staat. Dit programma helpt enorm bij het vasthouden van de nieuwe werkwijze en je gaat het nog verder optimaliseren.
Jouw informatie is vaak gericht op managers. Is de training ook zinvol voor andere functies?
De deelnemers zijn inderdaad vaak managers, leidinggevenden, coördinatoren en teamleiders in diverse sectoren, zoals zorg, bouw, kinderopvang, gemeente enz.. De training is ook uitermate geschikt voor iedereen die met MS Outlook werkt, email moet verwerken en een hoeveelheid werk heeft te plannen en organiseren. Het is dus voor alle 'regelfuncties'.
Kan ik de training voor meerdere personen aanschaffen en hier 1 factuur voor ontvangen?
Ja, dat kan. Mail of bel mij om hier afspraken over te maken.
Kan ik de kosten aftrekken als bedrijfskosten bij de belastingdienst?
Ja, dat is mogelijk. Dit is een investering voor jouw organisatie en dus mogen de kosten worden opgevoerd in de administratie. Ook mag de BTW worden teruggevraagd bij de belastingdienst.
Wat als ik niet tevreden ben?
Inmiddels heb ik duizenden mensen in één van mijn programma’s gehad en ik heb gelukkig nog nooit een negatieve reactie gehad. Ik heb zelfs zoveel vertrouwen in deze online training dat ik een niet tevreden, geld terug garantie bied.

Je hebt nu 2 opties. Deze pagina sluiten, geen gebruik maken van dit supermooie aanbod en aan blijven modderen, of je pakt deze kans en maakt een nieuwe start met een schone lei!

Profiteer van jarenlange praktijkervaring
LET OP! Deze training is voor deelnemers met een MS Outlook Versie met een Windows laptop of Windows PC.
€394,-
exclusief 21% btw
Ja, ik doe mee
usercheckmark-circle