Voelt het alsof je werk nooit af is en je continu achter de feiten aanloopt?

De inbox stroomt over, de to-do lijst wordt alleen maar langer en die belangrijke winstgevende projecten? Die schuif je alweer door vanwege de waan van de dag. 
Misschien heb je het idee dat je de boel goed organiseert, maar wil je nóg slimmer leren werken?
ja, ik doe mee

Organiseer het Goed Master plan
Van Chaos naar Succes

Mijn klanten (harde werkers met een groot verantwoordelijkheidsgevoel) rennen zich vaak een slag in de rondte. Het werk stapelt zich op, het overzicht verdwijnt en de angst om iets te vergeten knaagt steeds harder. Gevolg? Nog harder werken, meer onrust en gevangen blijven in het hamsterwiel van doen, doen, doen.

Je wilt eruit. Weg met die overvolle inbox, eindeloze vergaderingen en frustrerende to-do lijsten. Je wilt niet nóg een avond doorwerken, niet weer dat onvoldane gevoel hebben.  Zal ik je helpen de cirkel te doorbreken? 

Waarschijnlijk laat jij (onbewust) uren door je vingers glippen. Gebrek aan focus, reactief werken vanuit je inbox en steeds weer losse eindjes proberen vast te knopen, zonder écht vooruitgang te boeken.

Pak de regie terug

Met mijn methode organiseer je slimmer, werk je efficiënter en creëer je rust. Je bespaart minimaal 5 uren per week en met gestroomlijnde workflows kun je daar zelfs 7 uur per week aan toevoegen (afhankelijk van jouw functie). Ik laat je zien hoe ik 12 uren per week wist te besparen. Maar het is méér dan tijdbesparing.

Stel je voor: een overzichtelijke agenda, een opgeruimde werkplek, een lege inbox en een helder hoofd. Werk komt op tijd af, je slaapt beter, en er is geen stress en geklaag meer. Ook niet van je partner omdat de laptop ’s avonds weer eens open moet....

Wat je wél hebt? Succes. Een soepele samenwerking, betrouwbare processen en een jaar-, maand- en weekplan waarmee je het behalen van jouw doelen nu al kunt zien.

Geen chaos. Geen onrust. Geen zorgen over wat je mogelijk vergeet.
Ben je klaar voor verandering?
Het is dichterbij dan je denkt.

Ja, ik doe mee
BEKIJK DE TRAININGEN

Maak een nieuwe start met een schone lei!

Stap 1: Online training timemanagement en organiseren met Outlook 
Je optimaliseert jouw digitale werkplek, werkwijze en planning. Je leert efficiënt en effectief (samen)werken, met een sterke focus op Microsoft Outlook. Dé tool om jouw werkdag strak te organiseren.

Na deze training laat jij je niet meer meeslepen door de stroom aan e-mails. Je handelt ze razendsnel af, zodat jij je tijd besteedt aan wat écht belangrijk is: je medewerkers, winstgevende projecten en kerntaken.

Wat leer je?
✅ Krachtige keuzes maken en je productiviteit verhogen
✅ Slimmer plannen en organiseren, met meer focus op doelen
✅ Het ‘0-punt’ bereiken: alles is doorlopen, niets blijft onaf of vergeten
✅ Een overzichtelijke inbox en strak ingeplande taken. 100% controle over je werk
Je werkt tijdens de training met je eigen Windows PC/laptop en past alles direct toe in jouw eigen Outlook. Je ontdekt slimme automatiseringen en handige functies, en sluit af met een perfect ingerichte werkstructuur.

Meer dan tijdbesparing
Dit programma betaalt zichzelf snel terug: minder fouten, minder faalkosten en véél meer tijd voor belangrijke zaken (ook privé!).

Stap 2: 66 dagen borgingsprogramma
Om ervoor te zorgen dat je deze werkwijze blijvend vasthoudt, krijg je na afronding van de online training 66 dagen lang ondersteuning.
✅ Wekelijkse herhaling van de belangrijkste stof 
✅ Extra verdieping en nieuwe inzichten, direct toe te passen tijdens het werk 
✅ Q&A-sessie via Teams voor maatwerkvragen en de 'puntjes op de i'
Het zorgt ervoor dat jouw nieuwe routine een succes blijft!

Plannen als een Pro

Stap 3: Plannen als een Pro Training
Nu de basis staat en er ruimte is gecreëerd, gaan we een stap verder: jouw doelen écht bereiken. In deze afsluitende Plannen als een Pro training werk je via een praktisch en pragmatisch stappenplan van doelstelling naar een Jaar-, Maand- en Weekplanning. Je optimaliseert je workflows en stroomlijnt de meest tijdrovende werkprocessen. In video’s laat ik zien hoe ik dit zelf heb toegepast, aangevuld met praktijkvoorbeelden. Onder de video’s vind je downloadlinks naar handige documenten. We maken het supersimpel. Al met al hebben deze 3 stappen mij maar liefst 12 uren tijdbesparing per week opgeleverd.

Hoe zit het programma in elkaar?

Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je binnen 5 minuten een e-mail met directe toegang krijgt tot de online omgeving..

Stap 1: Timemanagement en organiseren met Outlook

  • Start wanneer het jou uitkomt
  • Duidelijke planning en een concreet stappenplan
  • Zelfstandige online lessen met schermopnames. klik direct mee in jouw eigen Outlook
  • Downloadbare opdrachten en relevante links voor extra verdieping
  • Direct toepasbare voorbeelden voor jouw praktijksituatie
  • Aan het einde van de training is jouw takenpakket ingepland en jouw Outlook helemaal opgeruimd en optimaal van A tot Z ingericht.
  • Inclusief uitgebreid instructieboek en certificaat

Stap 2: 66-dagen borgingsprogramma

  • Na afronding van de training timemanagement en organiseren met Outlook krijg je toegang tot het 66-dagen borgingsprogramma. Dé sleutel tot een blijvende verandering.
  • Iedere week herhaling en/of nieuwe aanvullende inzichten die je direct toe kunt passen
  • Maandelijkse Q&A-bijeenkomst via Teams voor maatwerkvragen en de 'puntjes op de i'.

Stap 3: Plannen als een Pro

  • Van Doelstelling naar Jaar-, Maand- en Weekplanning.
  • Workflow-optimalisatie en stroomlijning van tijdrovende werkprocessen.
  • Praktische video's en downloadbare documenten. 

Je houdt een jaar toegang tot de online programma's in een overzichtelijke leeromgeving.

Investering

Nu tijdelijk: €397,- (excl. btw) in plaats van €477,-
Let op: Dit is een tijdelijke actie. De prijs kan elk moment stijgen.

ja, ik doe mee

Dit is wat anderen over de online training zeggen

Philip Wolffers

Interim senior manager in technische en ICT bedrijven
Naast de tijdbesparing voelt het als "alles onder controle": erg prettig en relaxed!
In mijn opdracht als interim bedrijfsleider bij bouwbedrijf TBI heb ik samen met mijn team het programma van Jetty gevolgd. Dit op aanraden van collega's die al eerder bij Jetty de klassikale training hadden gehad. 

 De structuur zoals Jetty die aanreikt is echt heel veel beter dan wat ik mijzelf had aangeleerd. Ik ben nu veel beter georganiseerd, heb daadwerkelijk elke dag tenminste één moment dat mijn mailbox helemaal leeg is, hoef ik niet meer van alles terug te zoeken in mijn mail en zijn er geen open eindjes meer. Naast dat het mij daadwerkelijk tijd spaart voelt het meer als "alles onder controle": erg prettig en relaxed. Mijn teamleden hadden dezelfde ervaring en ik zie daar ook de resultaten van. Deze training is dus een aanrader! 

Helen Evertsz

Manager Strategic Partnerships Plan international Nederland
Het levert mij rust, gevoel van controle, echt tijdwinst en peace of mind op!
Samen met een groep collega’s heb ik de nuttige training van Jetty gevolgd. De training overtrof mijn verwachtingen omdat het zo praktisch en toegepast was en we meteen aan het werk gingen om tijdsbesparingen door te voeren. Ik raad de training aan vanwege de effectieve aanpak, het is super professioneel (in de zin van verzorgd, doordacht en uitgewerkt) maar het is ook aangenaam en persoonlijk. De 'nazorg' in de vorm van wekelijkse mails en tips, en het hele trainingsprogramma online in handzame video's is geweldig. Het levert mij Rust (mentaal) en een gevoel van controle (in plaats van achter de feiten aan hobbelen) en echt tijdwinst en peace of mind op. Het borgingsprogramma is ook heel waardevol. Mede doordat je de video's als naslagwerk kunt bewaren op andere momenten terug kunt kijken.

Leoné de Beer

recruiter Doomijn Kinderopvang

Al met al waardeer ik dit programma met een 10!
Het begon met het volgen van de onlinetraining timemanagement en organiseren met Outlook. Het was zeer zinvol! Het heeft me enorm structuur en rust gebracht. Sterke punten vind ik de rust en oprechtheid waarmee je je boodschap brengt; waarmee je ook overtuigt.
Ik zag de bomen door het bos niet meer in mijn mailbox en mijn werk. Het meest waardevol was het systeem voor het direct wegwerken van mails, en vooral het 'parkeren' van mails bij ander soortgelijke taken - om pas aandacht aan te gaan geven op het moment dat ik met dat thema aan de slag ga. Je advies is goed te volgen en op te volgen, je bent volhardend, betrokken en overtuigend. Ook het aanvullende borgingsprogramma was zeer waardevol, met wekelijks kort opnieuw de aandacht op verschillende onderdelen. En het was superfijn dat je zo spoedig reageerde op vragen.
27 jaren managementervaring
Professioneel coach
Professional organizer
Organiseren met Outlook expert

Ik stel me graag even voor

Ik ben Jetty Rozema, trainer, coach en professional organizer. Mijn missie? Managers en andere 'regelfuncties' leren hoe ze hun werk slimmer en met meer plezier kunnen organiseren.

Na 27 jaar als leidinggevende in de gezondheidszorg weet ik hoe uitdagend het is om alle ballen in de lucht te houden. Steeds weer zoeken naar slimmere manieren om te werken. Pas na mijn opleiding tot professioneel coach en organizer dacht ik: 'Had ik dit maar eerder geweten!' Wat ik leerde, veranderde mijn manier van werken compleet. Meer gemak, meer tijdwinst en dát gun ik iedereen. Het werd de start van mijn bedrijf Organiseer het Goed.

Duizenden mensen geholpen

Sindsdien heb ik duizenden professionals begeleid naar meer tijd, kwaliteit en werkplezier. Hoe?
✅ Slim omgaan met tijd en effectief timemanagement
✅ Keuzes maken, prioriteren, plannen en organiseren
✅ Je MS Outlook optimaal inrichten / automatiseren: met gemak iedere dag een lege inbox en een agenda / takenlijst waar je volledig op kunt leunen

Wat mij blijft verbazen is hoe eenvoudige methodes en kleine veranderingen een gigantisch verschil maken. Niet ingewikkeld, ik houd van simpel en praktisch. Grote kans dat ook jij straks zegt: ‘Deze training had ik járen eerder moeten volgen!’

Meest gestelde vragen

Ik geef alvast antwoord op vragen die mogelijk in je op komen
Welke Outlookversie heb ik nodig?
De video’s zijn opgenomen met MS Outlook 365 Desktop Versie in een Windowsomgeving. Je kunt ook deelnemen met een oudere versie van MS Outlook (tot Outlook 2010). Nagenoeg alle organisaties werken met deze versies. Deze training is niet geschikt voor Outlook voor Mac en nog niet voor Outlook New. Check of je Outlook Classic hebt. Mocht je twijfelen neem dan contact met me op, zodat ik even kan beoordelen of je de juiste versie hebt.
Kan ik direct met de online lessen aan de slag?
Na betaling ontvang je direct toegang en kun je van start gaan. 
Krijg ik toegang toegang tot alle modules ineens of moet ik steeds wachten op het volgende deel?
Je krijgt direct toegang tot alle modules. Mijn ervaring is dat dit prettiger werkt omdat de ene cursist sneller wil en kan dan de andere. Je ontvangt enkele motiverende e-mails met aanvullende tips om bij te blijven bij de lessen.
Wat is de gemiddelde tijdsinvestering?
Reserveer eerst 6-8 uren voor het volgen van de training timemanagement en organiseren met Outlook, het uitvoeren van de opdrachten en het inrichten van je Outlookomgeving. De werkelijke investering in tijd is uiteraard afhankelijk van de snelheid waarmee je keuzes kunt maken en de hoeveelheid achterstallig werk. Plan indien nodig extra tijd, je verdient het gegarandeerd terug. Ik begeleid je via e-mail in het maken van een planning en concreet stappenplan voor een optimaal resultaat. Het borgingsprogramma bestaat uit 10 stappen. Plan iedere week een kwartier per stap en verder ga je deze direct toepassen tijdens het werk. Stap 6 vergt meer tijd, maar dat geef ik duidelijk en op tijd aan. Reserveer enkele uren voor het plannen als een pro training inclusief opdrachten. (1 dagdeel, of 4 x 1 uur per week). Dit is ook afhankelijk van de snelheid waarmee je keuzes kunt maken en het aantal workflows wat je wilt stroomlijnen. Ook hier geldt: je verdient de tijdsinvestering gegarandeerd terug.
Ik twijfel of ik wel genoeg tijd heb om dit programma te volgen
Dat begrijp ik hoor. Maar vraag jezelf eens af hoeveel tijd en frustratie het kost als je op deze voet door gaat. Nu op dit moment, over 3 maanden, over een jaar. Zie het als tijd investeren om tijd te maken
Blijf ik toegang houden tot de online omgeving?
Je blijft een jaar toegang houden dus je kunt de trainingen in je eigen tijd en op je eigen tempo volgen en terugkijken voor verdieping.
De informatie is helemaal gericht op managers. Is dit programma ook zinvol voor andere functies?
De deelnemers zijn vaak managers, leidinggevenden, coördinatoren en teamleiders in diverse sectoren, zoals zorg, bouw, installatietechniek, kinderopvang, gemeente enz.. De training is ook uitermate geschikt voor iedereen die met MS Outlook werkt en een hoeveelheid werk heeft te plannen en organiseren.
Kan ik het Organiseer het Goed Masterplan voor meerdere personen aanschaffen en hier 1 factuur voor ontvangen?
Ja, dat kan. Mail of bel mij om hier afspraken over te maken.
Kan ik de kosten aftrekken als bedrijfskosten bij de belastingdienst?
Ja, dat is mogelijk. Dit is een investering voor jouw organisatie en dus mogen de kosten worden opgevoerd in de administratie. Ook mag de BTW worden teruggevraagd bij de belastingdienst.
Wat als ik niet tevreden ben?
Inmiddels heb ik duizenden mensen in één van mijn programma’s gehad en ik heb gelukkig nog nooit een negatieve reactie gehad. Ik heb zelfs zoveel vertrouwen in dit programma dat ik een niet tevreden, geld terug garantie bied.

Je hebt nu 2 opties:
❌ Deze pagina sluiten, dit aanbod laten liggen en blijven worstelen met chaos en een gebrek aan overzicht. 
✅ Of je grijpt deze kans en neemt de regie weer terug!

Profiteer van jarenlange praktijkervaring
LET OP! Deze training is opgenomen in MS Outlook Classic (Windowsomgeving) ook wel bureaubladversie genoemd. (Er missen nog teveel belangrijke functies in de nieuwe versie).
Nu tijdelijk €397,- in plaats van €477,-
exclusief 21% btw
Ja, ik doe mee
usercheckmark-circle