• OHG

Georganiseerd wonen

Orde in de privésituatie

Wil je orde én ruimte in je woonomgeving creëren?

Georganiseerd wonenVraag jij je af hoe anderen het voor elkaar krijgen om alles goed georganiseerd te krijgen en dan ook nog tijd over te houden? Soms zijn er momenten in je leven dat je het overzicht kwijtraakt. Hiervoor zijn allerlei redenen aan te wijzen: te veel activiteiten, te veel spullen, ziekte of een verandering in woonsituatie, het gezin of de familie.

Een Professional Organizer brengt structuur aan in de woonomgeving en adviseert én ondersteunt jou bij het creëren van orde en overzicht in de woonomgeving en het efficiënter indelen van je tijd. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden en mijn werkwijze? Neem dan contact met mij op voor een persoonlijke kennismaking.

Overzicht en structuur

In de huidige economische tijd hebben veel gezinnen in Nederland geen overzicht in de administratie en financiën. Of het huis raakt veel te vol met spullen, die vervolgens geen vaste plek hebben. Dit veroorzaakt vaak stress. Daarnaast is er het drukke leven vanwege werk, gezin en allerlei sociale activiteiten. Ze ervaren daardoor veel onrust. Wellicht ervaar jij dit ook? Het is vaak zo moeilijk om stappen te zetten om het te verbeteren. Want waar moet je beginnen bij zo’n veel te grote klus. En toch is het mogelijk, zonder stress je tijd en ruimte optimaal te benutten door goed te leren organiseren. Ik begeleid en ondersteun je in het maken van keuzes om vervolgens te komen tot  een overzichtelijke structuur.

Wat kan een Professional Organizer voor jou betekenen?

Professional Organizers zijn specialisten in het aanbrengen van structuur en overzicht en helpen je met het beheren van je spullen en informatie, zodat je alles snel kunt vinden met een gevoel van overzicht en controle. Stap voor stap worden zaken aangepakt, zodat jij uiteindelijk tevreden kunt genieten van de nieuwe overzichtelijke situatie.

Mijn werkwijze

Jouw situatie en wensen staan centraal in onze aanpak. Na een eerste persoonlijke kennismaking, waarin de situatie en de wensen worden geïnventariseerd, stel ik samen met jou een plan van aanpak op. Samen pakken we aan wat je stoort en wat je graag wilt veranderen. Je leert keuzes maken, ordenen, structureren, prioriteiten stellen en misschien wel te schrappen, waardoor het resultaat blijvend van aard is. Aan het einde van de ondersteuning en begeleiding volgt een evaluatie.

Wat mag je uiteindelijk verwachten?

Het uiteindelijk resultaat is concreet: een opgeruimd huis, heldere takenverdeling in het huishouden, een overzichtelijke administratie zonder stapels papier en ongeopende post en misschien wel het belangrijkste: tijd voor de dingen die jij belangrijk vindt. Al met al een gevoel van overzicht en controle in een plezierigere woonomgeving met aandacht voor elkaar.

  • opgeruimd huis
  • overzichtelijke administratie
  • heldere takenverdeling huishouden
  • minder stress en meer levensgeluk

Ben je op zoek naar een Professional Organizer?

Wil jij de controle en overzicht op je woonomgeving? Neem dan contact met mij (Jetty Rozema) op om de mogelijkheden van een Professional Organizer in de woonomgeving te bespreken. Ik kom graag met je in contact. Je kunt mij bereiken op telefoonnummer  (06) 38 61 83 95 of vul het contactformulier in.

Kies voor overzicht en controle in een plezierigere woonomgeving.

Persoonlijke kennismaking

CONTROLE * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Jetty heeft de begeleiding op een positieve manier en volgens een prima opbouw opgepakt. Verder is zij rustig, geduldig en daadkrachtig. Zij heeft op een duidelijke en heldere manier uitleg gegeven over de methode en de tips en trucs zijn sterk en praktisch. Daarnaast heeft zij belangrijke informatie gegeven waar ik mee verder kan. Hierdoor krijg ik zin om nog meer te leren en op te pakken. Het was een sessie, die alleen maar winst heeft opgeleverd. Er is nu weer overzicht en dat geeft ruimte in mijn hoofd. Wat een verbluffend resultaat. Ik kan haar begeleiding zeker aanraden.
Jeltje Lettinga