• OHG
30 jun 2014
juni 30, 2014

Prioriteiten stellen. Lastig?

0 reacties

Met een vol geplande agenda en een enorme takenlijst is het lastig om te bedenken waar je mee zult beginnen. Je gaat er misschien vanuit dat alles even belangrijk is, maar dat is natuurlijk niet zo. Je zult keuzes moeten maken. Maar hoe doe je dat? Neem de tijd om eens goed na te denken.. lees meer →

Ik word vaak benaderd door klanten die door de bomen het bos niet meer zien. Ze willen graag effectiever en efficiënter werken. Maar hoe doe je dat, als je niet weet waar je moet beginnen. Het is veel te druk, je wordt continue gestoord, er worden dingen niet afgemaakt en de omgeving is chaotisch. Vaak.. lees meer →

Herken jij dit? Een vol bureau, een volle inbox, een agenda vol met afspraken, onafgeronde taken en projecten en het lijkt  bovendien wel of iedereen iets van je wil. Daarnaast wil je heel graag  je afspraken nakomen. En op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer. Dit geeft stress en.. lees meer →

De afgelopen jaren heb ik vele uiteenlopende opdrachten gehad. Ik heb verschillende personen en afdelingen georganiseerd. Zoals o.a. directeuren, (zorg)managers, afdelingen binnen bouwbedrijven, planners, accountmanagers, ondernemers, enz. Het is en blijft maatwerk en wat iemand nodig heeft verschilt natuurlijk per persoon, maar samen met de opdrachtgever werk ik aan het volgende doel: optimaliseren van de werkplek,.. lees meer →